İstanbul

Tam Zamanlı

Pozisyon

Ofis Koordinatörü

Ofis Koordinatörü pozisyonunda, ofisin günlük iş akışını yönetmek, üst yöneticiye raporlama yapmak, iletişimi sağlamak ve idari işleri yerine getirmek için İngilizce bilen ve çok iyi organizasyon yeteneğine sahip adayları arıyoruz.

  • Maksimum verimliliği sağlamak için, ofisin günlük ve haftalık iş akışlarını takip etmek ve iş süreçlerinin hangi aşamada olduğunu üst yöneticiye raporlamak.
  • Ofis harcamalarını takip etmek ve üst yöneticiyi haftalık, aylık raporlar halinde bilgilendirmek.
  • Yönetici ve ofis arasında köprü görevi görmenin yanı sıra, dosyalama, raporlama gibi çeşitli idari görevleri yerine getirmek için herkesle bir etkili bir iletişim kurmak, iş takibi yapmak.
  • Ofis içi genel çalışma kurallarına uyulmasından, işe geliş gidiş saatlerinin takibinden, yıllık izinlerin ve ilgili süreçlerin takibinden sorumlu olmak.
  • Ofis için gerekli malzemelerin temin edilmesini sağlamak, ofisin temiz ve düzenli kalması için gerekli temizlik işlerini koordine etmek.

Başvuru Formu