Ofis Müdürü pozisyonunda, ofisin günlük iş akışını yönetecek, üst yöneticiye raporlama yapacak, iletişimi sağlayacak ve idari görevleri yerine getirecek, akıcı İngilizce konuşan ve organizasyon becerileri çok iyi olan adaylar arıyoruz.
Ofisteki genel çalışma kurallarının takibinden, işe geliş ve gidiş saatlerinin, yıllık izinlerin ve ilgili süreçlerin takibinden sorumlu olmak.
Ofis harcamalarının takip edilmesi, haftalık ve aylık raporlarla üst yöneticinin bilgilendirilmesi
Şirket avukatları ile birlikte belge ve sözleşmelerin hazırlanması
Dosyalama, raporlama ve iş takibi gibi çeşitli idari görevleri yerine getirmek için yönetici ile ofis arasında köprü görevi görmek ve herkesle etkili bir iletişim kurmak.
Evrak işleri, oryantasyon ve ofis organizasyonu dahil olmak üzere yeni çalışanların gereksinimlerini ve sorumluluklarını takip etmek ve yöneticinize raporlamak.
Doğruluk ve uygunluğu sağlamak için muhasebe departmanı ile yakın çalışın.